top of page

שאלה: האם ניתן לתת פרחי באך גם לילדים?

תשובה: בוודאי. פרחי באך מצויינים גם לילדים ולעיתים אפילו יותר יעילים מאחר ואין להם התנגדות. ההשפעה עליהן טבעית ומהירה יותר. 

שאלה: ברפואה טוענים כי סוכרת היא מחלה וכי אין לה ריפוי ולכן הרופאים מציעים כדורים ואינסולין.

תשובה: כואב לי הלב לראות את מה שקורה מסביב. אנשים עוברים שטיפת מוח על ידי חברות התרופות. סוכרת אינה מחלה אלא תוצאה של אורח חיים לא נכון והריפוי פשוט ולעיתים מהיר מאד. אין שום סיבה לקחת כדורים או להזריק לכל החיים. אין שום סיבה להפוך להיות עבדים של חברות התרופות.

שאלה: האם זה נכון כי לא ניתן לאכול פירות כאשר יש סוכרת?

תשובה: לא. חלק מהתפריט שאני נותנת לחולי סוכרת כולל גם פירות. כל העניין הוא לאבחן את שורש הסיבה לסוכרת ואז לבנות את התפריט המתאים. התוצאות לא מאחרות ולבוא ואז נעשה ריפוי אמיתי ושורשי לבעיה זו. ההצלחה גדולה ומטופליי יעידו.

שאלה: התחלתי את הטיפול ואני מרגישה חולשה נוראית. האם זה נורמלי? נראה כאילו שהטיפול לא עובד עליי.  

תשובה: בד"כ כאשר עוברים תהליך של ריפוי אמיתי ישנם משברי ריפוי ולעיתים חולשה קשה בתקופה הראשונה. חולשה זו עוברת ככל שהריפוי מתקדם ולאחר מכן מתמלאים באנרגיה עצומה. ככל שדרגת הריפוי יותר גבוהה ניתן להרגיש תופעות אלו, אך גם זמן הריפוי קצר יותר. ובנוסף, ככל שהמצב חמור יותר כך נחווה משברי ריפוי גדולים יותר. צריך לזכור שכל זה לטובה ובהמשך תוכלו להנות מבריאות אמיתית.

שאלה: האם את מטפלת באנשים הלוקחים תרופות?

תשובה: כמובן שקשה יותר לעזור לאנשים שלוקחים תרופות, אבל בהחלט אפשרי. המטרה מבחינתי היא לעזור להם לרדת בסופו של דבר מלקיחת התרופות ולזכות בבריאות אמיתית.

שאלה: הרופא נתן לי משחות לעור, אבל הבעיה חוזרת שוב ושוב.

תשובה: כל בעיה בעור מצביעה על זיהום בדם. אין משחה שיכולה לרפא או לפתור בעיה זו. המשחות שהרופאים נותנים לא רק שלא פותרים את הבעיה, אלא ברוב המקרים מדרדרים את המצב. גם אם ישנה הקלה, הנזק הוא לתווך הרחוק. על מנת לטפל בבעיה צריך למצוא את הסיבה לה וזאת אני עושה על ידי אבחון גלגל העין ותשאול ולאחר מכן בונה תפריט בהתאם של תזונה מרפאה. במקרים ואין ברירה אני משתמשת גם בצמחי מרפא שאינם רעילים לסיוע בניקוי.

שאלה: האם הצלחת לעזור במקרים חריפים של בעיות בעור?

תשובה: כן. ישנה הצלחה מרשימה ביותר, אבל זה בעיקר בזכות המטופלות שלי שיישמו את מה שלימדתי ולא התייאשו. כשמאפשרים לגוף לרפא את עצמו הוא תמיד ישאף לעשות זאת.

כי 'השם הוא רופא כל בשר ומפליא לעשות'.

שאלה: האם ניתן לטפל במחלת ה:"שפעת"?

תשובה: על פי הניקוי הטבעי (ה'היגיינה הטבעית') "שפעת" אינה מחלה כלל, אלא תוצאה של עודף רעלים בגוף. לאחר 32 שנה שבה אני חיה את הדרך הזו, אני יודעת בוודאות כי אין מחלה כזו וכי ברגע שאוכלים בצורה נכונה ומנקים באופן שוטף את הגוף, אז לא מגיעים לעולם למצב זה. אין תרופה, חיסון, או כדור שניתן או מומלץ לקחת למחלה זו, מאחר ואין זו מחלה. המניעה היא פשוט ניקוי הגוף כאורח חיים ואם כבר "חולים", אז ניקוי הגוף  לשבוע שבועיים הוא התרופה.

שאלה: כמה זמן ייקח לי להוריד במשקל עם תפריט של ה'ניקוי הטבעי'?

תשובה: זה תלוי בנתונים הפיזיים, אבל אצל רוב מטופליי הירידה במשקל מתחילה להתרחש לאחר 3 חודשים. לאחר 6 חודשים כבר בהחלט ישנה ירידה משמעותית.

שאלה: האם בדרך ה'ניקוי הטבעי' חשוב להקפיד על הצירופים של המזונות על מנת לראות תוצאות של ריפוי?

תשובה: על מנת לחוות ריפוי ממש על ידי תזונה בלבד, חייבים להקפיד על הכללים והצירופים כי זה בעצם מה שמאפשר את ניקוי הרעלים וכך את הריפוי, אבל כל מקרה לגופו.

שאלה: האם התפריט שאת נותנת מתאים לכולם?

תשובה: לא. אני מרכיבה לכל אחד תפריט על פי האבחונים שאני עורכת, על פי המצב הבריאותי וכן היכולת. חשוב לי מאד שהריפוי יצליח גם אם זה אומר שנאלץ לעשות זאת בשלבים ולכן לא אתן תפריט קשה מדי שאי אפשר יהיה לעמוד בו, מלבד במצבים קשים שבהם אין ברירה, או כאשר יש קנדידה.

שאלה: האם לכל מי שיש קנדידה תתני אותו התפריט?

תשובה: לא. לכל אחד יש רמה שונה של הפטרייה ונתונים בריאותיים ונפשיים שונים ולכן אני מתאימה לכל אחד את התפריט המתאים לו באופן מדוייק.

שאלה: האם יש טעם ליישם רק חלק קטן מה'ניקוי הטבעי'?

תשובה: מניסיוני ראיתי שכל שינוי, אפילו קטן אשר נעשה בתזונה יכול לקדם אותנו וברגע שעושים צעד אחד קטן, בע"ה יבואו עוד הרבה אחריו, גם אם זה ייקח זמן. צריך לשנות הרגלים ישנים ולהחליף אותם עם חדשים וזה לוקח לפעמים זמן.

שאלה: האם את ה - ESSIAC TEA צריך להקפיד לקחת כל יום?

תשובה: כן. התה עובד בצורה איטית וזהו תהליך שנבנה מיום ליום ולכן חשוב להקפיד.

שאלה: האם ה- ESSIAC TEA מתאים לכל אחד?

תשובה: כן. התה יכול להועיל לכולם ויכול לשמש גם כאנטי אוקסידנט (נוגדי חמצון) וכן כתוסף מזון לויטמיני B, מינרלים ועוד. לא אפשרי לקחת בהריון ובהנקה וכן לא מתאים לחולי כליות.

שאלה: האם ה- ESSIAC TEA מתאים לחולי סרטן שעוברים גם טיפולים כימותראפיים?

תשובה: מאד. התה מיועד קודם כל לחולי סרטן מאחר וישנם צמחים בתוכו המפרקים גידולים, עוצרים תאים סרטניים, או מעטים לפחות ובנוסף מנקים מתכות כבדות. התה הוכיח עצמו מעל 60 שנה כיעיל ומציל חיים. עוד יותר כאשר עוברים טיפולים מאחר והכימותארפיה מכילה הרבה רעלים מסוכנים ולכן החשיבות היא גדולה ביותר בלקיחת התה.

שאלה: האם חייבים לאכול מזון אורגני כדי להצליח בריפוי?

תשובה: באופן כללי כמובן שההמלצה היא לאכול מזון אורגני ללא ריסוס, אך מאחר שלא כולם יכולים לעמוד בכך מבחינה תקציבית חשוב לדעת כי ניתן להצליח במקרים רבים גם ללא מזון אורגני, רק שזה מעט את תהליך הניקוי. ככל שהמצב יותר חריף זה יקשה על הריפוי. חשוב לדעת אילו מזונות מאד מרוססים ואלו פחות.   

שאלה: כמה זמן לוקח תהליך של ריפוי?

תשובה: כל מקרה לגופו. ישנם מקרים כמו עצירות למשל שמנסיוני הצלחתי לפתור את הבעיה תוך מספר ימים ובמקרים קשים יותר לקח גם חודש. עד כה בה' כל מטופליי הצליחו. הסוד הוא לאבחן בצורה מדוייקת את שורש הבעיה. בכל מקרה, לעיתים המצב חריף וזמן הריפוי ארוך יותר.

שאלה: האם מספיקה פגישה אחת איתך?

תשובה: מנסיוני הרב, אלה שממשיכות להיפגש איתי לפחות עוד מספר מפגשים הן אלה שמצליחות לעלות על דרך של בריאות ממש. ראיתי שוב ושוב שקשה מאד להצליח לבד ללא מעקב והדרכה ולכן זאת בד"כ ההמלצה שלי. לאחר כמה חודשים התדירות בליווי יורדת וניתן להיפגש לאחר תקופה ארוכה יותר ברוב המקרים.

מוזמנות לשלוח שאלות
נוספות במייל
 
לפרסום באתר 
שלחי ל
Gila.briut@gmail.com
Green Goodness
bottom of page