top of page
כיצד אני מאבחנת?
עין דוגמא.jpeg
אירידיאולוגיה
   האירידיאולוגיה היא שיטת אבחון מדעי, מעמיק דרך קשתית העין.  בקשתית  העין ישנה מפה של כל האברים והמערכות בגוף וניתנת לנו האפשרות לקבל תמונה ברורה של מצבנו האמיתי בתוך גופנו. 
  • ניתן לזהות את מקור הבעיה הרפואית ולא רק את הסימפטומים.
  • בעין טמון מידע רב שלא ניתן לגלות מבדיקות מעבדה רגילות.
  • זיהוי הצטברות רעלים, תרופות וחומרים מעוררי מחלות ברקמות הגוף.
  • זיהוי תורשה, גנטיקה והפרעות נויירולוגיות (לדוגמא: הפרעת קשב וריכוז).
  • זיהוי של חולשות ומחלות שיתפתחו בעתיד, במידה ולא יטופלו ועוד.
אבחון דרך מבחן הצבעים של לישר.

מבחן לישר הוא מבחן פסיכולוגי מדוייק ביותר.

על ידי בחירת של צבעים מתוך מבחר של 8 קלפים ניתן לאבחן מצב רגשי, נפשי ואף לעיתים פיסיולוגי. בעיות של חוסר איזון בנפש, קשב וריכוז, חרדות ואף בעיות קלות יותר. על ידי מבחן זה ניתן במקרים רבים לחסוך חודשים ואף שנים של טיפולים אצל פסיכולוג ותוך שעה לגלות את שורש הבעיה.

 

תשאול

התשאול הוא שאלון לגבי ההסטוריה הרפואית והסימפטומים שאת חווה. אבחון זה מבוסס על שיטת הריפוי של ה'ניקוי הטבעי' ומאפשר להבין את מצבך הבריאותי וכדי להשלים את התמונה לעומק נעשה אבחון בעזרת צילום של גלגל העין. (אבחון אירידיאולוגי).

בעזרת כל האבחונים יחד אוכל לאתר ולהבין את שורש הבעיה בצורה מדוייקת, רחבה ומעמיקה.

 

הסיפור האישי שלי

בגיל 16 נולדתי מחדש!  לאחר נסיונות כושלים של דיאטות , גיליתי את דרך ה'ניקוי הטבעי' (היגיינה טבעית') ומאז אני שומרת על משקל תקין ואורח חיים בריא יותר, קלילות, אנרגיה וחיונית. היום לאחר 32 שנה, אני עדיין מתמידה ומודה לבורא עולם שזכיתי ליישם ולהעביר את הדרך הזו לרבים אחרים.

גילה היא תזונאית העוסקת בתחום ה'ניקוי הטבעי', מאבחנת דרך אירידיאולוגיה ואבחון גוף נפש. מומחית לניקוי רעלים, בעיות מעיים, סוכרת, בעיות בעור וריפוי מחלות כרוניות דרך תזונה.

גילה מאמינה ויודעת כי ניתן לחיות חיים ללא מחלות, תרופות וניתוחים.

 

""השם הוא רופא כל בשר ומפליא לעשות"

עוד על גילה:

נולדה בארץ להורים שעלו מדרום אפריקה. דוברת אנגלית ועברית שפת אם.

בעלת תשובה כבר מעל 17 שנה. 

מטפלת בנשים וילדים. 

אני רואה את עבודתי כשליחות חיי ומקדישה לכל מטופלת תשומת לב על מנת לעזור לה לעלות על דרך חדשה כפי שעשיתי אני.

הסיפור שלי הוא די דומה למה שעוברים רוב האנשים. בתור ילדה חליתי פעמים רבות במה שנקרא "שפעת", נזלות, דלקות באוזניים, גרון ועוד... כך העברתי את חיי במחלות וסימפטומים לא נעימים שבאו והלכו מדי פעם כפי שקורה לרוב. 

האמנתי כפי שבוודאי גם אתם, כי זהו דבר טבעי וחלק מהחיים.

 

בגיל 16 אירע הדבר ששינה את חיי. אהבתי מאד לאכול בשר ומכל טוב ולמרות שתמיד עשיתי פעילות גופנית עליתי 10 ק"ג. הרגשתי נורא. לאחר נסיונות כושלים של הרעבה עצמית, דיאטות משונות ומענות, אבי חזר הביתה עם ספר ששינה את חיי. ספר העוסק בהרזיה לפי שיטת ה'ניקוי הטבעי (היגיינה טבעית). תוך שבועיים הפכתי לצמחונית ונשארתי כך עד היום. חזרתי למשקל התקין שלי. הייתי מאושרת!

 

ולמרות זאת כאן לא נסתיים הסיפור, מאחר ובגיל 26 התחלתי לסבול מסימפטומים שהלכו וגברו. סבלתי מאד. רצתי מרופא לרופא... חיפשתי פתרונות שיגיעו דרך הרפואה המערבית, אבל ללא הועיל.

רצה בורא עולם שאזכה לעבוד במעבדה פרטית לקנדידה בחיפה. שם גם המשכתי ללמוד לימודי תזונה, אבחונים וטיפולים שונים.

 

במהלך עבודתי במעבדה גיליתי כי אני עצמי סובלת מקנדידה ברמה גבוהה ביותר ומערכתית. לאחר טיפול של מספר חודשים חיי השתנו והשארתי מאחורי את כל הסימפטומים שמהם סבלתי קשות. הרגשתי שנולדתי שוב מחדש.

בהמשך למדתי לעומק את תחום שיטת ה'ניקוי הטבעי' ('היגיינה טבעית') וכיום אני מאבחנת ומטפלת בהצלחה רבה בה', בנשים, נערות ובילדים הבוחרים לקחת את הבריאות שלהם בידיים.

אני נהנית מכל רגע.

.

במה אני מאמינה?

אני מאמינה ויודעת מנסיוני כי החיים לא חייבים להיות מלווים במחלות וכי ניתן להימנע מכך ולחיות במציאות שונה לחלוטין. במידה וכבר חליתם דעו כי ברוב המצבים ניתן להרפא וכמה שיותר מוקדם יותר טוב.

צרי קשר לקביעת פגישה   052-8821218 

bottom of page