top of page
כפות ידיים-מלכה.jpeg
כפות ידיים-2.jpeg
כפות ידיים-דוגמא1.jpeg

מטופלות מספרות

הגעתי לגילה כבר על סף יאוש, לאחר שנים של טיפולים קונבנציונליים ותרופות שניתנו חלקן על-ידי גסטרולוג. סבלתי במשך שנים רבות מכרון-קוליטיס (בין השאר) והגעתי בסופו של דבר לשלשולים וכאבי בטן בלי נסבלים שאיתם לא יכולתי להמשיך ולחיות.
במסירותה של גילה, תמיכתה והדרכתה הצלחתי להחזיק מעמד עם התפריט ותוך שבועיים פסקו השלשולים. מדהים! הדרך ארוכה במקרה שלי לריפוי מחלה זו ולא פשוטה אך הבנתי כי  נדרש ממני שינוי ושהפיתרון לא יגיע על ידי תרופות.
אני ממליצה על גילה ועל הריפוי הטבעי מכל הלב.
דניאלה. ל. (בת 49).
מושב בשרון
__________________

שלום ,שמי תבל קריגמן

 

הגעתי לגילה בעקבות בת דודה שלי שעברה  בהצלחה טיפול אצל גילה.

סבלתי המון מכאבי בטן(תחושה של רעב מאוד מציק) , כאבי גב חזקים. הייתי קמה ב- 3/2 לפנות בוקר בתחושה של רעב לא רגיל וכואב.

אחרי אבחון מעמיק ראתה שיש לי בעיה במערכת העיכול ,התחלתי טיפול עם תפריט די קיצוני של שתיית מיצים ושילוב של צמחי מרפא שנתנו לי כוחות ואיזון יחד.

 באתי בידיעה שאני הולכת עם הטיפול עד הסוף כי אי אפשר להמשיך ככה( הייתי אצל רופאים שנתנו תרופות ולא עזרו ..זה עזר רק לטווח קצר כמו "כיבוי שרפות.." הכאב היה נעלם לשעה וחוזר שוב) 

 כאשר התחלתי את הטיפול הייתי בשוק מעוצמת הריפוי פתאום לא קמה בלילה, ישנה טוב, הכאבים לאט לאט נעלמו, פשוט שמחה עילאית.

גילה מלאה בהמון ידע ,כל פעם שאלתי מה עוד ניתן להוסיף לתפריט, שלא היה ניתן להוסיף היא הסבירה למה לא כדי., יחד עם המידע שהייתה פורסת בפניי נתגלה עולם שלם של דרכי ריפוי שונות ומגוונות.

 

אני מאוד נהנת לקרוא באתר שלה את כל המידע על 'רפואה טבעית' הטקסט כתוב בשפה ברורה ומובנת מאוד ממליצה לקרוא ולהתרשם. הקריאה נותנת כוח בתהליך של הריפוי, זה מדהים איך שהגוף מתנקה ומשיל עודף שומן, כיף לחזור לגזרה, אני רוצה להודות לגילה

על התהליך וההדרכה לאורך הדרך.

תבל

_______________

הגעתי לגילה עם חולשה קשה, דימומים, ברזל נמוך ועודף משקל. לאחר תקופה של מס' חודשים התמלאתי באנרגיה, הדימומים פסקו, הברזל התייצב והורדתי 8 ק"ג והמשמח הוא שעדיין יכולתי להמשיך לאכול ולהנות מהאוכל. ממליצה מאד על דרך זו.

ענבל. ל. בת 41 מירושלים
______________
סבלתי מבעיה חריפה במיוחד  בעור שלוותה בגירודים ושלפוחיות. הגעתי לגילה מבוהלת בדרכי לחדר המיון שאליו לא הגעתי בסופו של דבר. לאחר בירור ואבחון גילה בנתה לי תוכנית ריפוי. בה' העור שלי נרפא ונותר חלק ויפה. כל זה ללא משחות או תרופות. ממליצה בחום!
נחמה. א. בת 60 מירושלים
_________________
סבלתי מעצירות כרונית במשך שנים וחולשה קשה. לאחר חודש של תוכנית תזונה שגילה בנתה לי נפתרה לחלוטין בעיית העצירות וגם הורדתי במשקל. מומלץ מאד למי שמעוניינת בדרך הטבעית והבטוחה!!!
מיכל. ש. בת 33 מהדרום
_________________
(אלו רק מעט מן ההצלחות)
 
 מוזמנת להתקשר לקבלת פרטים ומחירון ולקביעת פגישה!
אני מציעה לך סדרת מפגשים במחיר משתלם!
אז למה את מחכה?
התקשרי לגילה:
052-8821218
 

בס"ד

ממליצה מכל הלב על האבחון והטיפול של גילה. 

הגעתי אליה במצב קשה ביותר וייסורים קשה מנשוא. היתה לי עצירות קשה מאד, טחורים וכאבי תופת. בנוסף לא יכולתי לסגור את כפות הידיים בשל מצב העור וקשה לתאר מה עבר עליי. בה' גילה איבחנה אותי ובנתה לי תוכנית מדוייקת למצבי והחלטתי ללכת על זה במאה אחוז, בלי שום בלבולים מצד המשפחה שדאגה מאד ולחצה. 

מצבי הלך והשתפר עם ליווי צמוד של גילה ומבחינתי היא פשוט הצילה את חיי. 

אני מודה לה יום יום וממליצה לכל מי שסובלת מבעיה כרונית לרוץ אליה. 

מלכה ימיני. בת 36. ירושלים

___________________

 

הגעתי לגילה לאחר שסבלתי המון זמן מצרבות, בחילות, נפיחות, ועצירות קשה.

הרופאה הקונבנציונלית לא נתנה לי פתרון לבעיות שסבלתי מהם.

גילה אמרה לי שיש לי קנדידה ברמה הכי גבוהה, התחלתי טיפול עם תפריט ריפוי ושילוב של צמחים. הקנדידה נעלמה לאחר חמישה חודשים, וכן נעלמו הצרבות, הנפיחות, והעצירות הקשה.

ממליצה מאוד על הטיפול של גילה, היא מאוד מסורה, קשובה, אכפתית,  ומקצועית.

ד. ט- ירושלים

___________________

בה'

הגעתי לגילה אחרי משבר גופני חזק, כשחיפשתי לרפא את עצמי, מצאתי אוזן קשבת סבלנות, המון ידע ורצון אמיתי לעזור.

כל הדברים הללו יחד ועוד כמה מתנות מה' יתברך החלו תהליך של ריפוי שעדיין מתרחש.

למרות שיש לגילה ידיעה ברורה של הדרך ומה מותר ומה אסור, יש לה גם את היכולת להתגמש ולראות היכן אני נמצאת ומה אני יכולה וזה מה שמאפשר את הדרך.

אני ממליצה בחום.

מירב כץ

_________________

בס"ד

סבלתי מפריחה בלחיים ובמצח במשך כשנה, כמו כן מעודף משקל, מגירודים, ומתפקודי כבד גבוהים.

גילה עשתה לי אבחון בגלגל העין והתאימה לי תזונה מתאימה. ובה' (לא האמנתי אבל זה קרה יותר מהר ממה שחשבתי!) חל שיפור גדול בכל אחת מהבעיות וגם ירדתי יפה מאוד במשקל - זה היה הבונוס וממש הרגשתי את הגוף הולך ומתרפא והאנרגיה חוזרת אליי, שיפור גדול במראה הפנים. והכי חשוב! תפקודי כבד תקינים!! בנוסף, היו לי מיגרנות ולאט לאט פחתו ונעלמו.

ב.נ. ירושלים

_____________

בס"ד

במהלך הריון (חודש חמישי), הרגשתי חולשה גדולה, וכך נמשך, עד שבה' פגשתי את גילה חזן, שהתאימה לי תפריט ולימדה אותי מאילו מאכלים להימנע ומה להוסיף. בה' הרגשתי הרבה יותר אנרגטית וגם הנפיחות בורידים פחתה.

תזכי למצוות

נעמי מירושלים

__________________

שלום וברכה,

הגעתי לגילה לאחר לידה, עם אנמיה, חולשה, מצבי רוח לאחר לידה, עייפות רבה, חולשה וחרדות.

גילה עם הנעימות שלה, המקצועיות שלה בדרך מאוד אנושית, חמה ולבבית, עשתה לי אבחון מקיף שכולל בדיקה של גלגל העין, תשאול מלא והרכיבה לי אישית פרחי באך המתאימים לי, הסבירה לי המון על השפעות התזונה והגוף על הנפש.  יצאתי ממנה רגועה ושמחה כרגע אני עדיין איתה וכמובן עזרה לי גם במישור האישי נפשי.

אני ממליצה על גילה בחום - אין הרבה אנשי מקצוע שעובדים עם הלב, שעובדים מתוך שליחות אמיתית ואכפתיות, בטוחה אני שהקב"ה נותן לה כוחות רבים לעזור ולשפר חיים של הרבה.

רות רסקין

ירושלים

המלצה כרון כוליטיס שרה.jpg
bottom of page