top of page

דף זה מוקדש לזכרה של אימי וכהדרכה למניעת "מחלת הסרטן"

לעילוי נשמתה של סילביה בת מתיתיהו

הגורמים לסרטן הם לדוגמא:

מתכות כבדות, זיהום אוויר, כימיקלים, צבעי מאכל מלאכותיים, תחליפי סוכר מלאכותיים (הנמצאים ברוב המזונות המוכנים המעובדים הנמכרים בסופרים ובמכולות), מוצרי נפט (הנמצאים בשמפו, סבון, קרמים ועוד), סיגריות, איפור המכיל חומרים וצבעים מלאכותיים, כלור, הצטברות רעלים בגוף וברקמות, קרינה.

מתכות כבדות נמצאות למשל ב: כמות גבוהה של דג טונה, נייר אלומיניום, סירים, אבקת אפייה, זיהום אוויר מכלי רכב וממפעלים כימיים.

סיפורה של אימי סילביה ז"ל:

ב 2002 אימי היקרה חלתה במה שנקרא בשפה הרפואית סרטן בשחלות. אימי שהאמינה מאד ברופאים נאלצה לעבור סדרת ניתוחים והקרנות.

במשך 3 שנים בדיקות הדם הראו כביכול כי הכל תקין ואימי הבריאה. בהצצה בעיניה אפילו ללא זכוכית מגדלת יכולתי לראות כי הבעיה לא נעלמה. אזהרותיי לא הועילו מספיק. לאחר 3 שנים הסרטן התפשט בצורה אנושה אצל אימי וסתמה לה את המעיים. אימי לא יכלה לאכול יותר. שוב שמה מבטחה אצל האונקולוג ועברה ניתוח, הפעם במעיים ובשל תקלה במהלך הניתוח כמעט ולא יצאה מחדר הניתוחים בחיים ואיבדה כמויות אדירות של דם (באותו הזמן קראתי תהילים בבית להצלחת הניתוח ללא ידיעה של מה שמתרחש) בנס נשארה בחיים. לאחר מכן בעידודו של האונקולוג היא בחרה לעבור טיפולים כימותראפיים ואיבדה את כל שיערה.

גם זה לא עזר כמובן והסרטן כבר התפשט סופית. האונקולוג גילה לנו בסוד כי נותרו לה אולי שבועיים לחיות.

אימי חזרה הביתה והחליטה לאכול לפי שיטת ה 'מקרוביוטיקה', שיטה המאמינה במזון מאודה בלבד וניקוי הגוף. למרבה הצער כל זה נעשה מאוחר מדי. בוקר אחד אימי קמה בבוקר לאחר שנסתמו המעיים שוב אך ההחלטה שעשתה היתה לא לחזור לבית החולים.

באומץ רב אימי בחרה לסיים את חייה בביתה ולשם כך נדרש מאחותי למצוא לה פיתרון על מנת שתוכל לעבור תהליך זה ללא הרופאים.

התברר כי ישנה אפשרות להזמין הביתה אחות לשם מעקב ועזרה וכך עשינו. לולא אחותי ואחי לא היה ניתן לעבור את התהליך הזה הקשה מנשוא.  בעבודת צוות של שלושתינו ובסיוע של אחות פרטית הדבר התאפשר. 

למרות דברי האונקולוג אימי המשיכה עוד חודש וחצי ללא מזון וללא שתיה ורק מצצה קוביות קרח מהולות במיץ שהכנו לה סביב השעון.

אישה מיוחדת במינה ואצילית היא היתה ולמרות הצום ומצבה היא קיבלה אורחים במשך כל תקופה זו בחיוך בשארית כוחותיה ונפרדה מכל משפחתה, חבריה ומכריה הרבים  בכל העולם שהתקשרו ללא הפסקה.

מעבר לכך היא תכננה את כל ההלוויה שלה עד לפרט האחרון כולל רשימת המוזמנים ודאגה כי במהלך השבעה האור יהיה דלוק על מנת שהמנחמים לא יפלו חס ושלום במדרגות המובילות לביתם בחיפה.

המסע היה קשה ביותר, אך מיוחד במינו ועם הרבה אומץ מצידה.

בזכות העובדה כי אימי לא בחרה לחזור לבית החולים היא יכלה להיפרד מכולם בכבוד בישיבה על הספה בסלון ולא להיות מחוברת למכשירים ומרותקת למיטה מוקפת באנשים חולים. אימי היקרה והאהובה נפטרה 4 ימים לאחר טו'בשבט בגיל   65 בלבד.

מהי מחלת הסרטן?

ברפואה המערבית ישנה מחלה כידוע הנקראת 'סרטן'. הגענו למצב שבו הסטיסטיקות אומרות כי מכל 3 אנשים יחלה אחד במחלה. נשמע מזעזע, אך באמת אין מישהו שלא מכיר אדם או ילד שחלה במחלה.

אבל האם זו באמת מחלה? והאם אין לה מרפא?

על פי ה'היגיינה הטבעית' לא קיימת באמת מחלה כזו. סרטן נחשב לתוצאה ולא מחלה התוקפת את הגוף.

כאשר אנחנו לא מתייחסים לגופינו כיאות ומכניסים לגופינו רעלים שונים אנחנו מביאים על עצמנו "מחלה" זו. כאשר מתיישבים בגופינו רעלים ולא מוצאים את דרכם החוצה, ככל שעובר הזמן רעלים אלו עלולים לגרום להתחמצנות של מע' הדם, הלימפה, התאים ובכלל האיברים למיניהם והמערכות. ה"סרטן" אינו מגיע ביום אחד ומשום מקום, סרטן הוא תהליך מתמשך שבשלב מסויים מגיע לגידול או פגיעה בתאים.

מכיוון שכך, כן פשוט כפי שנשמע, על מנת למנוע את מחלת הסרטן עלינו להימנע מלהכניס רעלים לגופינו ולשמור עליו כפי שציווה אותנו זה אשר יצר אותנו. בורא עולם.

בהצצה בגלגל העין ניתן לראות את כמות הרעלים בגוף, את סוג הרעלים והיכן יושבים.

בנוסף, ניתן לראות מצב של התחמצנות יתר שהיא נורת אזהרה למצב טרום סרטני.

הרעלים הם תשתית לגידולים, ציסטות ופגיעה ברקמות, בתאים ולכן כה חשוב לאפשר לגוף לנקות רעלים אלו במידה וכבר קיימים.

שוב ושוב אני רואה ילדים שירשו מהוריהם רעלים עוד בטרם יצאו לאוויר העולם.

בנוסף ניתן לראות את החשיפה של ילדים ומבוגרים לרעלי הסיגריות. לא פעם אני נתקלת במבוגרים אשר נחשפו בילדותם להורים מעשנים וניתן לראות זאת בקלות בצילום של גלגל העין. רעלים אלה הם מסוכנים ביותר וגם הם מעידים על התחמצנות יתר ואינם מתנקים בעצמם בדרך כלל, אלא אם כן אוכלים על פי שיטת ההיגיינה הטבעית', או שעושים ניקוי רעלים כלשהוא אחר. חשוב לאבחן כמה שיותר מוקדם על מנת למנוע בעתיד את הנזק שעלול להתרחש כתוצאה מכך.

bottom of page