top of page

ריפוי מחלות


בס"ד

האם ידעתם שניתן לרפא סוכרת או כל מחלה כרונית על ידי תזונה בלבד?

האם הייתם מאמינים אם הייתי אומרת לכם שאפשר לחיות ללא מחלות?

סביר להניח שלא. הרי לימדו אותנו מינקות שמחלות הם חלק מהחיים ומהמציאות שלנו. אנחנו רגילים לרוץ לרופאים כאשר לא מרגישים טוב ולקחת תרופה לכל בעיה בריאותית שצצה.

אני יודעת שיהיה לכם קשה מאד לקבל זאת, זה נשמע יותר מדי טוב, נכון? אבל אחרי 32 שנה שאני מיישמת ומלמדת את דרך הריפוי הטבעי, אני יודעת שאין שום סיבה לחלות ולסבול מכאבי ראש, כאבי בטן, בעיות בעור, שפעת ועוד ועוד. החולי הינו תוצאה בלבד של הרגלים לא נכונים. אכילה לא נכונה, שינה לא מספיקה, מתח ועוד. בורא עולם יצר את גופינו בצורה מושלמת וכפי שצמח תמיד ישאף אל האור, כך גם גופינו תמיד ישאף לרפא עצמו אם רק לא נפריע לו ולא נקלקל.

כל עוד המצב הוא הפיך, ניתן לרפא כל מחלה כרונית. לדוגמא ניקח את מחלת הסוכרת. מחלה זו נחשבת ברפואה המערבית למחלה שאין לה מרפא, אך לפי הריפוי הטבעי סוכרת אינה נחשבת מחלה כלל. הסוכרת הינה תוצאה של הרגלים רעים של שנים, מתח או טראומה. בעבודתי עם מטופליי ראיתי כי ניתן לרפא את הסוכרת לעיתים אפילו תוך שבועיים על ידי תזונה בשיטת הריפוי הטבעי ('היגיינה טבעית'). אפשר בהחלט לפתור את הבעיה באופן טבעי לחלוטין.

דוגמא נוספת היא עצירות. העצירות הפכה למחלת הדור. בעבודתי אני נתקלת במטופלות רבות הסובלות מבעיה זו. לאחר שינוי תזונתי שאני בונה להן נפתרת הבעיה בזמן קצר מאד.

הסוד הוא לאבחן את שורש הבעיה וזאת אני עושה על ידי אבחון רפואי דרך גלגל העין (אירידיאולוגיה) ותשאול ועוד.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page