top of page

נזקי הפלואוריד

מהו הפלואוריד? פלואוריד הינו חומר שנמצא רעיל כאשר הוא נמצא במינון גבוה. הפלואוריד נמצא במשחות השיניים שלנו ובמים. מטרת משרד הבריאות היא כביכול להגן על השיניים שלנו מהחיידקים.


אך האם זה נכון? לפי שיטת ה'היגיינה הטבעית' אנחנו יודעים כי החיידקים הם לא הבעיה. (על זאת

אכתוב בבלוג הבא) הם אינם גורמים כפי שמלמדים ברפואה המערבית, לחורים בשיניים, לעששת. אז מה כן גורם לעששת? לא יאומן, עודף מזון חומצי. ככל שהמזון שאנו צורכים הוא יותר חומצי כך נהיה חשופים לחורים בשיניים שלנו. החומצה מתיישבת על השן ובסופו של דבר פשוט מחוררת אותה. החיידקים מגיעים לאחר מכן על מנת לנסות לשקם את האיזור הפגוע. יתכן גם כן שישנו עניין גנטי וכאלה שהשיניים כבר חלשות יותר מלידה ולכן הם חשופים יותר לעששת. בכל מקרה, כאשר אנו באים לשאול האם אנחנו צריכים חומר רעיל בתוך המים שלנו, נוכל להתבונן בנקודה זו ולהבין כי לא בהכרח נעשתה כאן החלטה שהיא לטובתנו, שנחקרה ונבדקה באמת. מעבר לכך, מדוע עלינו לקבל תרופה ??? שנכפתה עלינו. האם אין לנו את זכות הבחירה האם לצרוך תרופה או לא

ונקודה נוספת למחשבה, נבדק והתגלה כי הפלואוריד מנטרל, מסמם את בלוטת האצטרובל. בלוטה זו הינה חשובה ביותר מאחר ובין היתר היא אחראית כל הצד הרוחני שלנו. היכולת שלנו לראות דברים מעבר. בנוסף היא אחראית על ההורמונים המופרשים בשינה ובעירות וגם על הוסת אצל נשים ועוד.

בעלי החיים משתמשים בבלוטה זו לצורך הישרדות, ניווט וכן משפיע על מע' העצבים והמע' ההורמונלית. תארו לעצמכם מה קורה כאשר אנחנו צורכים פלואוריד....

לסיום, אני ממליצה למי שיכולה להימנע משתיית מים מהברז (אלא אם כן השתנה החוק בנתיים שוב), לשתות מים מינרלים ללא פלואור, או ממסנן ביתי כמו אוסמוזה הפוכה. הרתחה של המים רק תגביר . את הבעיה ולכן לא מומלץ בכלל.

לגבי משחת השיניים, מומלץ להשתמש במשחת שיניים ללא פלואוריד. יש כאלה בחנויות הטבע . ובסופר

ככל שתקפידו יותר על תזונה בסיסית כך תוכלו לשמור על השיניים.

מאחלת לכן חושים מחודדים, בריאות ושמחה

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page